0 محصولات
نمایش سبد خرید
پاسخ به پرسش های متداول
ورود و ثبت نام در مایگیلا
چطور میتوانم ثبت نام کنم یا یک پروفایل در مایگیلا ایجاد کنم؟
کلیک کنید
روی گزینه ورود/عضویت یا آیکون آن که در بالای سایت است کلیک کنید ،سپس در پایین فرم روی گزینه ثبت نام کلیک کنید ، شماره موبایل و رمز دلخواه خود را وارد کنید (کد تایید ورود برای تان پیامک میشود .)
چگونه رمز عبور امن برای حساب کاربری مایگیلام ایجاد کنم ؟
کلیک کنید
* گذر واژه شما دارای حداقل 8 تا 12 کاراکتر باش*از ترکیب اعداد و حروف استفاده کنید.(مانند: p6M7e) *از سمبلها و حروف غیر الفبایی استفاده کنید.(مانند: ! @ # = $ % + ^ & * ? -)*
از حروف بزرگ و کوچک استفاده کنید(مانند: A-a)*
رمز عبورم را فراموش کرده ام ، چه کاری کنم؟
کلیک کنید
درهنگام ورود اگر چناچه رمز خود را فراموش کرده اید از طریق رمز یکبار مصرف اقدام به ورود کرده و سپس از پیشخوان پروفایل خود رمز را تغییر دهید.
روند ثبت سفارش مایگیلا
چطور از مایگیلا خرید کنم؟
کلیک کنید
بعد از ورود به پروفایل ، کالای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید ، پس از انتخاب آدرس میتوانید نوع پرداخت خود را انتخاب کنید.بعد از اتمام ثبت سفارش ، کد سفار شما نمایش داده و پیامک میشود.
توضیحات تصویری تکمیلی آیا میتوانم از طریق اینستاگرام و تلگرام خرید کنم؟
کلیک کنید
بله ، با ورود به صفحه اینستاگرام یا کانال تلگرام مای گیلا و پیام به پشتیبان مایگیلا میتوانید راهنمایی و اطلاعات لازم جهت ثبت سفارش را دریافت کنید
اینستاگرام مایگیلا تلفنی میتوانم سفارشم را ثبت کنم؟
کلیک کنید
خیر، درمایگیلا تنها میتوانید از طریق وب سایت یا صفحات رسمی مایگیلا در شبکه های اجتماعی (اینستاگرام و تلگرام) سفارش خود را ثبت کنید
پیگیری و ارسال سفارش
شماره سفارش چیست و چرا به آن نیاز دارم؟
کلیک کنید
شماره سفارش ، کدی است که پس از ثبت سفارش ، به شما نشان داده و پیامک میشود و با این کد میتوانید از طریق سایت یا پشتیبان مایگیلا سفارش خود را پیگیری ، مرجوع و لغو کنید.
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
کلیک کنید
با ورود به پروفایل خود بر روی گزینه
*پیگیری سفارش* کلیک کنید،سپس با وارد کردن شماره سفارش خود میتوانید اخرین وضعیت سفارش و مرسوله خود را ببیند.همچنین درصورت لزوم میتوانید به پشتیبان مای گیلا اطلاع دهید
توضیحات تصویری تکمیلی در چه صورتی میتوانم کالایم را مرجوع کنم؟
کلیک کنید
در صورت نقص کالا با آنچه که در مشخصات محصول ذکر شده است ، کاربر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت محصول باید درخواست مرجوعی خود را ثبت کند و حداکثر در طی ۷ روز بعد از آن با هماهنگی پشتیبان آن را به مایگیلا ارسال کند
سایر موارد
آیا اشخاص حقوقی ، رستوران ها و سازمان ها میتوانند با مایگیلا همکاری کنند؟
کلیک کنید
بله، مایگیلا شرایطی را فراهم کرده است تا اشخاص حقوقی نظیر شرکت ها و سازمان ها ویا رستوران ها بتوانند همکاری لازم را جهت تامین محصولاتشان انجام دهند. جهت مذاکره و اطلاعات بیشتر با مایگیلا تماس بگیرید.
تماس با مایگیلا کالاهای ناموجود چه زمانی مجدد به فروش گذاشته میشود؟
کلیک کنید
متاسفانه امکان اعلام زمان دقیق برای موجود شدن کالاهای ناموجود وجود ندارد. اما میتوان با زدن بر روی گزینه ((مرا خبرکن)) در پایین ویژگی های محصول،پس از موجود شدن کالا توسط ایمیل یا موبایل به شما اطلاع داده شود.
جهت بازگشت وجه به چه مواردی باید توجه کنم؟
کلیک کنید
شماره کارتی که برای بازگشت وجه به مایگیلا اعلام میکنید بایستی حتما با شماره کارتی که خرید خود را انجام داده اید یکی باشد، این مورد توسط کارشناسان مایگیلا بررسی میشود و درغیر این صورت بازگشت وجه انجام نخواهد شد.